آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

سلام سجاد شریفیان هستم و همراه با تیم راسا زبان می‌خواهیم بهترین و جدیدترین روش یادگیری زبان انگلیسی را به شما بگوییم و آن آموزش آنلاین زبان انگلیسی است.

نکته مهم رو توجه کنید

دوره آپدیت شده است. تمام سطح‌ها در یک دوره تقدیم شما می‌گردد. ۴ درس را نیز می‌توانید در این صفحه تست کنید. روی دکمه زیر بزنید

دوره ۱۳۰ ویدئو و تست ۴ درس

تا حالا به این فکر کردید که می‌توانید زبان انگلیسی را در خانه یا هر جایی که دوست دارید یاد بگیرید آن هم تضمینی! به این فکر کنید حتا در سفر در مکانی به جز کلاس، زبان انگلیسی یاد بگیرید! به لطف تکنولوژی این کار شدنی است و شما می‌توانید هر کجا که دلتان می‌خواهد زبان انگلیسی یاد بگیرید و راحت از آموزش‌های آنلاین در هر مکانی استفاده کنید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین چگونه است؟

جدیدا آموزش آنلاین خیلی رونق پیدا کرده است. بسیاری از مراکز و مدرس‌ها به این روش‌های آنلاین رو آورده‌اند. الان که این مقاله در حال آماده‌سازی است ۸ ماه از سال ۲۰۲۰ گذشته است و با شرایط ویژه دنیا تمامی فعالیت‌های ممکن آنلاین شده است.
تیم راسا زبان سال‌هاست که آموزش‌های آنلاین دارد و الان تمامی آموزش‌های آنلاین را به شما توضیح می‌دهم.

دسته‌بندی آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش تصویری

آموزش به صورت تصویری که با وجود اپلیکشن‌ها تا ۸ نفر می‌توانند در یک تماس تصویری آموزش آنلاین داشته باشند که کمی با کاستی‌هایی همراه است و بیشتر به درد کلاس‌های آنلاین خصوصی می‌خورد!

آموزش وبیناری

این نوع از آموزش نیز رونق زیادی دارد که در خیلی از زمینه‌های دیگر استفاده می‌شوند. اما در زمینه زبان انگلیسی باز هم این نوع آموزش‌ها کامل و کارآمد نیست و راه‌های بهتری نیز وجود دارد!

آموزش‌های ویدئویی

آموزش‌های ویدئویی، ویدئوهای آموزشی ضبط شده هستند که درس به درس برای علاقه‌مندان زبان انگلیسی تهیه شده است و خیلی بهتر از روش‌های قبلی است به چند دلیل:
۱. شما همیشه آموزش‌ها را دارید و می‌توانید بارها آن‌ها را دوره کنید.
۲. شما اگر به هر دلیلی نتوانید در زمان مشخص شده در موارد قبلی یا کلاس‌های فیزیکی حضور پیدا کنید، با استفاده از این ویدئو می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید آموزش زبان انگلیسی ببینید.
اما معایب این نوع آموزش:
یکی از مهم‌ترین دلیلی که ما این نوع آموزش را از سایت خودمان برداشته‌ایم این بود که انجام تکالیف خیلی وقت‌گیر بود و نمی‌توانستیم از دانشجوها خودآزمایی بگیریم. برای این مشکل یک راه‌کار عالی پیدا کردیم و در قسمت بعدی به شما می‌گویم.

دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی

یکی از بهترین روش‌ها که به تازگی با آن آشنا شدیم دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی است. این متود یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی است.
دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی راسا زبان را در ادامه به طور کامل و واضح توضیح می‌دهیم با ما همراه باشید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی مناسب چه افرادی است؟

بهترین گزینه برای یادگیری زبان انگلیسی آموزش‌های آنلاین است. چرا؟
چون، در دنیای امروز ساعت‌ها خیلی برای افراد ارزشمند شده است. در شهرهای بزرگ ترافیک بیشتر شده است. در این میان افراد به یادگیری زبان انگلیسی هم نیاز و هم علاقه دارند. ولی شاید نتوانند به کلاس بروند. یا در روزهایی که الان ما در سال ۲۰۲۰ به سر می‌بریم تعداد زیادی از کلاس‌ها کنسل شده است. 

دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی

این نوع آموزش را به چه کسانی مناسب نمی‌‌دانم:

افرادی که هیچ علاقه‌ای به یادگیری آنلاین ندارند.
افرادی که با یادگیری آنلاین مشکل دارند.
افرادی که دوست ندارند آزادی زمانی داشته باشند.
افرادی که از فضای آنلاین ترس دارند.
افرادی که علاقه به آموزش در هر زمان و مکان ندارند.
در آخر این را اضافه کنم که، من سجاد شریفیان اکثر آموزش‌هایی که در مورد حوزه وب بوده را آنلاین یاد گرفته‌ام و الان به راحتی دارم از آن‌ها استفاده می‌کنم. پس قبل از هر چیزی یا گوش دادن به حرف دیگران اول آموزش آنلاین را تست کنید و بعد تصمیم بگیرید!

من کدام آموزش را ترجیح می‌دهم!

تمامی این آموزش‌های آنلاین زبان انگلیسی مورد قبول است، اما باز آموزش‌های ویدئویی و دوره‌های آنلاین به شرط اینکه خوش ساخت باشد را ترجیح می‌دهم. چون شاید در هنگام تدریس زنده اینترنت مشکل پیدا کند یا شاید ما حس خوبی نداشته باشیم پس بهتر است هر موقع دوست داریم از آن استفاده کنیم.
بهترین نکته آموزش آنلاین زبان انگلیسی همین است که شما هر موقع دوست دارید و حس خوبی دارید می‌توانید آموزش را شروع کنید. من در صفحه آموزش انگلیسی، کامل در مورد تیپ‌های یادگیری توضیح داده‌ام. شاید افرادی هستند که مایل هستند که شب‌ها آموزش را یاد بگیرند. در این صورت که ما کلاسی نداریم که شب‌ها آموزش بدهد پس گزینه مناسب آموزش آنلاین زبان انگلیسی است

دوره‌های آنلاین راسا زبان چگونه است؟

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

خب از اینجا به بعد می‌خواهم کامل در مورد دوره‌های آنلاین راسا زبان توضیح بدهم و در آخر یک پیشنهاد ویژه برای شما دارم. در ضمن تمام این نکته‌ها در ویدئو اول صفحه توضیح داده شده است.

دوره آنلاین راسا از چه کتابی است؟

دوره آنلاین راسا زبان، آموزش کتاب‌های اینترچنج است. کتاب‌های اینترچنج بهترین کتاب در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است. افرادی که کمی با زبان انگلیسی آشنا باشند، از سابقه و محبوبیت این کتاب شنیده‌اند.

اما نگران نباشید شما هیچ نیازی به خرید و تهیه این کتاب ندارید! در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد.

سطح‌ها و بخش‌های دوره آنلاین راسا زبان

آموزش‌های آنلاین راسا زبان در ۴ سطح هستند. یعنی هر کتاب یک سطح از دوره است.و اما مهم‌ترین نکته در مورد دوره‌های آنلاین راسا زبان

دوره‌های آنلاین راسا زبان چگونه است؟

حالا که کامل آمادگی در مورد آموزش آنلاین زبان انگلیسی دارید وقت آن است که چگونگی کار دوره‌ها را بدانیم.
دوره‌های آنلاین که شامل سطح و بخش است، در هر بخش چندین درس موجود است، که بنا به هر بخش تعداد درس‌ها متغیر است. اما بخش‌ها هر کدام از تدریس هر درس از کتاب، تمرین و تکالیف هر درس و از همه مهم‌تر جواب تمرین‌های درس‌ها می‌باشد.

چگونگی انجام هر درس از دوره آنلاین:

بعد از اینکه شما در دوره‌ای ثبت نام کردید، درس‌های تدریس یا فایل یا درس A برای شما باز می‌شود و می‌توانید ویدئوهای تدریس را تماشا کنید. در همان درس شما می‌توانید جزوه هر درس را نیز دانلود کنید و از آن استفاده کنید. بعد دکمه شروع تکالیف می‌بینید که می‌توانید تکالیف هر درس را انجام دهید و بعد تکلیف را برای ما ارسال می‌کنید.
در نظر داشته باشید که تا زمانی که تکالیف را ارسال نکنید و تایید تکلیف برای شما داده نشود، نمی‌توانید به درس جواب تمرین‌ها دسترسی داشته باشید! (تمام این نکته به صورت کامل در ویدئو توضیح داده شده است)

فایل A و B یا درس تدریس و جواب تمرین چیست؟

خیلی ساده است، شما برای هر درس مثلا درس ۴ یک فایل تدریسی دارید و برای همان درس ۴ یک درس جواب تمرین‌ها دارید

جزوه آموزش راسا زبان چگونه است؟

شما در هر درس از آموزش آنلاین به راحتی می‌توانید جزوه مخصوص هر درس را دانلود کنید. در تصویر ویدئو کامل نشان داده شده است. جزوه دوره‌های آنلاین شامل گرامر، لغت و تمرین هر درس است.

انجام تکالیف دوره آنلاین چگونه است؟

در دوره آنلاین راسا زبان به سادگی هر چه تمام، شما وقتی جزوه را دانلود کردید می‌توانید از آن پرینت بگیرید. در هر قسمت تمرین‌ها را انجام دهید. از آن عکس بگیرید و در قسمت ارسال تمرین‌ها برای ما ارسال کنید. یا اینکه تمرین‌ها را روی یک کاغذ یادداشت کنید و بعد برای ما ارسال کنید.

درس جواب تمرین‌ها چگونه است؟

این گزینه آموزش آنلاین ما را بی‌همتا می‌کند! اول باید بدانید درس جواب تمرین‌ها قفل است. شما وقتی جواب تمرین را ارسال کردید، در قسمت چت آنلاین واتس آپ به ما می‌گویید که جواب تمرین را ارسال کردید. ما خیلی سریع آن را چک می‌کنیم و بعد نمره تکلیف را به شما می‌دهیم. بعد از آن درس جواب تمرین‌ها باز می‌شود و شما می‌توانید جواب تمرین‌های خودتان را چک کنید. 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و تست آن!

خب حالا که کامل در مورد دوره‌های آنلاین شناخت پیدا کردید، وقت آن است که آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ۱۳۰ درس به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید همین الان در دوره  شرکت کنید. می‌توانید درس‌های اول هر سطح را نیز به رایگان تماشا کنید وکیفیت کلاس و دوره رو ببینید.

آموزش آنلاین با مدرک!

خیلی از افراد دنبال مدرک زبان انگلیسی هستند! من که تا به حال هیچ استفاده‌ای از مدرک‌هایی که داشتم نگرفته‌ام. به غیر مدرک IELTS یا تافل! که این مدرک‌ها نیز باید از آموزشگاه‌ها یا دوره‌های معتبر خارجی تهیه کنید. در کل و جامع به شما بگویم هیچ در زبان انگلیسی دنبال مدرک نباشید و سعی کنید زبان انگلیسی را درست یاد بگیرید.

پشتیبانی راسا زبان برای آموزش آنلاین چگونه است؟

شما هر موقع که خواستید از طریق چت آنلاین پشتیبانی راسا زبان را خواهید داشت. هر مشکلی داشتید می‌توانید با ما در میان بگذارید. از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید. هر سوالی در مورد آموزش آنلاین زبان انگلیسی دارید می‌توانید از ما بپرسید.

هر گونه سوالی دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید با کمال میل پاسخ‌گو هستیم.

در ضمن همین الان آموزش آنلاین زبان انگلیسی رایگان ما را تست کنید.

21 دیدگاه برای “آموزش آنلاین زبان انگلیسی

  1. Hiba گفته:

    ممنون از این اطلاعات مفید حتما شرکت میکنم در دوره آنلاین راسا زبان

  2. ابوذر گفته:

    سلام بر شما. بنده هرچی تلاش میکنم وارد این دوریه آنلاین تستی بشم. ایمیل و موبایلم رو میدم قبول نمیکنه و وارد نمیشه. چیکار کنم؟

  3. photographer گفته:

    مرسی از نکات جالبتون حتما دوره آنلاین رایگان رو چک میکنم

  4. F.Rahimi گفته:

    مرسی از شما و آموزش خوبتون خیلی نکات جالبی در دوره هم شرکت میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *